*UAB Pigu neatsako už prekių programinę įrangą ir jos pasikeitimus
Nuo 2021 m. kovo mėn. vietoj anksčiau naudotų A+++–D klasių pagal energijos vartojimo efektyvumo skalės sistemą naudojamos tik A–G klasės.
Daugiau informacijos rasite čia.
Samsung
Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ yra viena didžiausių pasaulyje elektroninių prietaisų gamintoja.
„Samsung“ specializuojasi įvairios buitinės ir pramoninės elektronikos, įskaitant prietaisus, skaitmeninės laikmenos įrenginius, puslaidininkius, atminties mikroschemas ir integruotas sistemas, gamyboje.
„Samsung“ kaip maisto prekių parduotuvę 1938 m. Kovo 1 d. įkūrė Lee Byung-Chullas. Savo verslą jis pradėjo Taegu, Korėjoje, prekiaudamas makaronais ir kitomis prekėmis. Po Korėjos karo Lee išplėtė savo verslą į tekstilę ir atidarė didžiausią vilnos fabriką Korėjoje. Jis daug dėmesio skyrė industrializacijai, siekdamas padėti savo šaliai atsinaujinti po karo. Aštuntajame dešimtmetyje įmonė išplėtė savo tekstilės gamybos procesus, kad apimtų visą gamybos liniją – nuo žaliavų iki galutinio produkto – kad geriau konkuruotų tekstilės pramonėje.
Per kelis dešimtmečius „Samsung“ kompanija pakeitė ir žmonių bendravimo būdą. Nors jos pažangiausi mobilieji įrenginiai ir funkcijos dažnai yra dėmesio centre, paties prekės ženklo kelionė ir jos įkvėpti nepaprasti žmogaus pasiekimai yra mažiau žinomi. Vis dėlto šios istorijos yra ne mažiau svarbios prekės ženklo tapatumui nei jo naujovės.
Smart TV
Kaip mygtukinius telefonus pakeitė išmanieji, taip ir „Smart TV“ sparčiu žingsniu keičia paprastus televizorius. Į šiuolaikinę rinką atkeliavęs prieš keletą metų, išmanusis televizorius reiškia interneto integravimą į televizorių, o vienintelis jo reikalavimas – geras interneto ryšys. Jis turi daugybę svarbių funkcijų: interneto ryšį, galimybę peržiūrėti visą prieinamą turinį ir žaisti žaidimus, naudojimąsi tam tikromis programėlėmis, TV turinio įrašymą ir medijų (foto, video) peržiūrą. „Smart TV“ technologijai sparčiai tobulėjant, gamintojai vis labiau kuria, atsižvelgdami į vartotojų poreikius ir stengdamiesi palengvinti sistemos valdymą, suteikiant jai dar daugiau galimybių. Jau yra tokių televizorių, kuriuose išmaniąją televiziją galima valdyti rankų judesiais ar balsu. Ji taip pat sugeba pati spręsti tam tikras programinės įrangos problemas ir atsinaujinti. Padidėjęs namų bevielio interneto vartojimas yra dar viena „Smart TV“ populiarumo priežastis. Televizoriai su tuo pačiu WiFi ryšiu gali transliuoti vaizdą ir iš kitų įrenginių – kompiuterio, telefono ir kitų – taip efektyviai transliuodami norimą vaizdą. Išmanusis televizorius prisitaiko prie vartotojų poreikių ir suteikia lengvą prieigą svajonių turiniui.
QLED
QLED šifruojasi „Quantum Light-Emitting Diode“. Kitaip tariant, tai reiškia, kad QLED televizorius yra kaip įprastas LED televizorius, išskyrus tai, kad jame naudojamos mažytės nanodalelės, vadinamos kvantiniais taškais, kad padidintų jo ryškumą ir spalvą. Šią technologiją „Sony“ pristatė 2013 m., tačiau netrukus po to „Samsung“ pradėjo pardavinėti savo QLED televizorius ir užmezgė licencijavimo partnerystę su kitais gamintojais, todėl taip pat rasite „Vizio“, „Hisense“, „TCL“ ir daugelio mažų prekių ženklų gaminančių QLED televizorių. QLED televizoriai turi didelį pranašumą kalbant apie ryškumą. Kadangi jie naudoja atskirus foninius apšvietimus (užuot pasikliovę kiekvienu pikseliu, kad sukurtų savo apšvietimą), šie LED foniniai apšvietimai gali būti neįtikėtinai ryškūs. Pridėkite kvantinio taško galimybę maksimaliai padidinti apšvietimą sukuriant ryškesnius spalvų spektro atspalvius neprarandant sodrumo, o ekranas yra pakankamai ryškus, kad būtų aiškiai matomas net ryškiausiai apšviestose patalpose. Taip pat, QLED technologiją lengviau ir pigiau gaminti naudojant didesnius dydžius, todėl norint didesnio skersmens ekrano už mažesnę kainą, tai puikus pasirinkimas.