Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Tai nauja ankstesnių Jean Paul kvepalų Le Male interpretacija arba sustiprinta jos versija.
Ultra Male aromatas yra vyriškas, intensyvus, jaudinantis, tačiau tuo pačiu labai švelnus. Jis sukurtas iš kontrastingų natų ir yra aštresnė ankstesniojo aromato versija.
Pradžioje jis atsiveria bergamočių kvapais, kuriuos papildo sultingos kriaušių, levandų ir mėtų natos. Širdies natose sumaišyti kmynų ir cinamono kvapai su kvapiojo šalavijo dvelksmu. Aromato pagrindas sukomponuotas iš vanilės, ambros ir medienos natų.
– Viršutinės natos: bergamotė, kriaušės, mėta, levandos, citrinos;
– Vidurinės natos: cinamonas, kvapusis šalavijas, kmynai;
– Pagrindinės natos: vanilė, ambra, kedras, pačiuliai.
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier yra pasaulyje gerai žinomas dėl savo ikoninių drabužių dizainų, įskaitant Madonnai sukurtą, liūdnai pagarsėjusią kūginę liemenėlę. Jo kuriami kvapai pasaulyje tapo tokie pat atpažįstami kaip ir jis pats. Su savo išskirtinio dizaino kvepalų buteliukais ir klasikiniais kvapų deriniais „Jean Paul Gaultier“ šiandien yra vienas iš žinomiausių prekių ženklų.
Pats Jean Paul Gaultier, gimęs 1952 m., užaugo Arcueil miestelyje, pietinėje Paryžiaus dalyje. Jo močiutė buvo labai įtakinga „sveikos gyvensenos patarėja“, kuri patardavo savo klientams geriau apsirengti tam, kad šie pagerintų savo savijautą. Tai buvo pavyzdys pačiam Jean Paul ir kartu mylimos veiklos pradžia. Jo filosofija: „Norėčiau pasakyti žmonėms: atmerkite akis ir suraskite grožį ten, kur paprastai jo nėra“.
„Jean Paul Gaultier“ tiki, kad kvapas visada bus pirmas dalykas, kuris prisiliečia prie mūsų odos ir tik vėliau drabužiai. Šis dizaineris yra laikomas neabejotinu genijumi, kurio kūrybiškumui ribų nėra. Jo kūryboje atsispindi pagrindinės jo kaip asmenybės savybės: provokuojantis, švelnus tačiau kartu ir maištingas, išmintingas bei mylintis meną.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracija
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | „”Eau De Toilette”” | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | „”Eau De Parfum”” | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | „”Eau De Cologne”” | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | „”Parfum”” | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | „”Eau De Fraiche”” | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Rytietiški – medienos
Kaip sufleruoja pavadinimas, rytietiški – medienos kvapai išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT, PP koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Dolce&Gabbana“ ir kt.