ŠAKĖ: Standi, plieninė;
PAVARŲ SKAIČIUS: 21 pavarų;
PAVARŲ PERJ. RANKENĖLĖS: Shimano Revoshift RS-35 3 pavarų / Shimano Revoshift RS-35 7 pavarų;
PRIEKINIS PAVARŲ PERMETĖJAS: Shimano Tourney FD-TY500;
GALINIS PAVARŲ PERMETĖJAS: Shimano Tourney RD-TZ500;
PRIEKINIS ŽVAIG. BLOKAS: Cyclone CTL-3-324 42/34/24T 152 mm;
STABDŽIAI: V-brake Alhonga HJ-811AD7 Aliumininiai;
PADANGOS: 24 x 1.75 (47-507);
RATLANKIAI: Aliumininiai (stiprinti, dviguba sienelė);
ĮVORĖS: Priekinė: JoyTech JY-433 Plieninė / Galinė: JoyTech JY-434 Plieninė;
GALINIS ŽVAIG. BLOKAS: 14-28T 7 pavarų;
VAIRAS: Plieninis;
VAIRO IŠKYŠA: Plieninė 40 mm 180 mm;
BALNELIO LAIKIKLIS: Aliumininis 27,2 mm 300 mm;
BALNELIS: Romet Kid;
PEDALAI: FP-804;
PRIEDAI: Apšvietimo komplektas: JY-532 battery / Basta Spark; Bagažinė, Skydelių komplektas;
SVORIS: 14,4 kg.
Dviratis parduodamas surinktas 85% (nuimtas prekinis ratas, vairas, balnelis, pedalai). Pirkėjas yra atsakingas už tinkamą dviračio surinkimą ir paruošimą naudojimui. Pažeidus šį reikalavimą garantija prekei netaikoma. Dėl dviračio surinkimo rekomenduojame kreiptis į specialistus.
ROMET
Šis prekinis ženklas kilęs iš Lenkijos. 1949 metais įsikūrusios didžiausios dviračių gamyklos „ROMET”. Geriausiais laikais „ROMET” dviračių gamyba buvo pasiekusi 1000000 – 1200000 vienetų per metus. Lenkijos gatvėse dominavo modeliai: Wigry, Jubilat, Zenit, Konsul, Gazela, Kometa, Wagant, Passat, Meteor, Orkan, Jaguar, Huragan, Universal, Reksio, Flaming. Per tą laikotarpį keitėsi „ROMET” gamyklų savininkai, kai kurios buvo uždarytos ar reorganizuotos, tačiau 1999 metais ARKUS s.c. nusipirko gamyklą Jastrowie mieste, o po metų ir gamyklą esančią Kowalewo. Naujasis gamyklų savininkas taip pat gavo teises valdyti „ROMET” prekinį ženklą. 2005 metais gamyklos Jastrowie, Kowalewo ir Podgrodzie buvo apjungtos ir tapo vieninga struktūra – ARKUS & ROMET Group. Jau 2009 m. įmonių grupė atnaujino dviračių, motorolerių, mopedų ir motociklų „ROMET” prekiniu ženklu gamybą ir prekybą. Taip pat vėl pradėtas naudoti logotipas su Pegasu ir „ROMET” sugrįžo prie anksčiau buvusių dviračių modelių pavadinimų. Išsirinkite Jums patikusį „ROMET” dviratį!
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Miesto dviračiai
Miesto dviračiai yra viena populiariausių dviračių rūšių. Juos dažnai galime pastebėti gatvėse, kadangi tai ypač universalus pasirinkimas – minant tokį dviratį, nėra būtinas specialus fizinis pasirengimas. Dėl šios priežasties miesto dviračius renkasi ir jauni ir vyresnio amžiaus žmonės. Dviračių forma taip pat pritaikyta vyrams ir moterims. Klasikinio horizontalaus tipo dviračio rėmas labiau tinkamas vyrams, o lenktas – moterims, tam, kad nereikėtų aukštai kelti kojos, būtų patogu atsisėsti ir minti pedalus net būnant su sijonu ar suknele. Tokia šio tipo dviračio konstrukcija leidžia išlaikyti beveik vertikalią sėdėseną, todėl mažiau vargina rankų ir nugaros raumenis. Miesto dviračiai lyginant su kitų tipų dviračiais, dažniausiai turi patogesnę, minkštesnę sėdynę, lenktą ir platų vairą. Jie dažnai komplektuojami kartu su ypač praktiškomis detalėmis, pavyzdžiui, krepšeliu ar bagažine daiktams susidėti, apšvietimo sistema, atšvaitais, kojiniais stabdžiais ir kitais priedais. Siekiant, kad miesto dviratis būtų ne tik patogus važiuoti, bet ir transportuoti, jo rėmas dažnai gaminamas iš lengvesnių medžiagų – aliuminio ar plieno.
Aliuminis
Viena populiariausių medžiagų, iš kurių gaminamas dviračio rėmas – aliuminis. Didžiausias jos privalumas – svoris. Nors šiuolaikinių technologijų pagalba iš aliuminio gaminami itin tvirti ir ilgaamžiai dviračių rėmai, nepaisant to, jie nėra griozdiški, o priešingai – dviračiui suteikia lengvumo, todėl juo tampa ne tik lengva važiuoti, bet ir prireikus kur nors užnešti ar perkelti. Aliuminio rėmai šiuo metu yra labiausiai paplitę visoje dviračių rinkoje. Jie naudojami tiek vaikiškų dviratukų, tiek aukščiausios klasės greito nusileidimo (DH), tiek ir kitų dviračių gamyboje. Dviračiai su aliuminio rėmais yra itin ekonomiškas sprendimas, kadangi tvirti ir ilgaamžiai jų rėmai yra puikiai suderinami su palyginti žema kaina, todėl tampa dažnu dviratininkų pasirinkimu visame pasaulyje.