„Wi-Fi 5“ yra standartas, kurį šiandien naudoja dauguma prietaisų, o „Wi-Fi 6“ (802.11ax) yra naujas standartas, kuris pastaraisiais metais palaipsniui įsigalėjo išmaniuosiuose įrenginiuose.
„Huawei AX3 Pro“ ir „Wi-Fi 6“ palaikantys „Huawei“ telefonai – puiki pora, nes abiejuose yra „Huawei“ sukurtas „Wi-Fi“ lustų rinkinys, palaikantis 160 MHz dažnių juostą. Tai sukuria „Chipset Synergy“ pagrindą, užtikrindamas optimalų greitį ir efektyvumą.
„Huawei Wi-Fi 6“ palaikantys telefonai gali siųsti 6dB stipresnius signalus atgal į AX3 stabiliu, 2 MHz siauros juostos pločiu, naudodami „Dynamic Narrow Bandwidth“ technologiją, kuri yra pagrįsta mikroschemų rinkinio sinergija. Belaidis signalas gali lengvai prasiskverbti pro sienas ar grindis.
Skirtingai nuo tradicinių maršrutizatorių, prie „Huawei AX3 Pro” prisijunkite su daugybe įrenginių vienu metu daug efektyviau. OFDMA kelių vartotojų technologija, vienu metu gali siųsti duomenis į kelis įrenginius (iki 4 įrenginių – 2,4 GHz dažniu ir iki 16 įrenginių – 5 GHz dažniu). Galingas keturių branduolių „Gigahome“ procesorius taip pat užtikrina sklandų procesoriaus darbą. Jis gali sujungti net iki 128 įrenginių dvigubose juostose.
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
Huawei
Paminėkite „Huawei“, ir dauguma žmonių šį prekės ženklą iškart susies su naujausiais, aukštos kokybės technologiniais produktais. Iš tikrųjų „Huawei“ nuėjo ilgą kelią nuo jo įkūrimo 1987 m. Per trumpą 30 metų istoriją „Huawei“ šiandien yra visame pasaulyje žinomas prekės ženklas.
„Huawei“ produktai ir sprendimai yra naudojami daugiau nei 170 šalių ir aptarnauja daugiau nei trečdalį pasaulio gyventojų. „Huawei“ yra trečia pagal dydį maršrutizatorių, komutatorių ir kitos telekomunikacijų įrangos gamintoja.
„Huawei“ vizija yra praturtinti gyvenimą bendraujant. Vis daugiau žmonių visame pasaulyje prisijungia prie vis greitesnių įrenginių, jiems keliami didesni greičio, patogumo ir saugios bei individualizuotos patirties reikalavimai. Verslas turi savo reikalavimus ir naudoja technologijas, kad valdytų logistiką, operacijas ir įvairius vartotojų duomenis.
Iki 2012 m. Daugiau nei 90 procentų bendrovių vartotojų prietaisų buvo išsiųsta ir parduota su „Huawei“ prekės ženklu.
„Huawei“ ir toliau naudojasi savo augimo pranašumais, tapdama tarptautine įvairių pramonės standartų lydere.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.