-
M (52 cm) – tinka vairuotojams, kurių ūgis apie 174-182 cm
-
L (57 cm) – tinka vairuotojams, kurių ūgis apie 180-188 cm
-
Rėmo medžiaga: aliuminis, SQUARE Cross AL
-
Sėdynės stulpas: GHOST SP DC1 31,6 mm
-
Nykštys: Rodi Excalibur XC 622×19 mm 32H
-
Alkūniniai velenai: Shimano FC-T3010 44-32-22
-
Pavarų perjungimas: priekinis Shimano Acera FD-T3000; galinis Shimano Alivio RD-M3100 9-S
-
Padangos: Schwalbe Smart Sam Performance 47-622
Dviratis parduodamas surinktas 85% (nuimtas prekinis ratas, vairas, balnelis, pedalai). Pirkėjas yra atsakingas už tinkamą dviračio surinkimą ir paruošimą naudojimui. Pažeidus šį reikalavimą garantija prekei netaikoma. Dėl dviračio surinkimo rekomenduojame kreiptis į specialistus.
ROMET
Šis prekinis ženklas kilęs iš Lenkijos. 1949 metais įsikūrusios didžiausios dviračių gamyklos „ROMET”. Geriausiais laikais „ROMET” dviračių gamyba buvo pasiekusi 1000000 – 1200000 vienetų per metus. Lenkijos gatvėse dominavo modeliai: Wigry, Jubilat, Zenit, Konsul, Gazela, Kometa, Wagant, Passat, Meteor, Orkan, Jaguar, Huragan, Universal, Reksio, Flaming. Per tą laikotarpį keitėsi „ROMET” gamyklų savininkai, kai kurios buvo uždarytos ar reorganizuotos, tačiau 1999 metais ARKUS s.c. nusipirko gamyklą Jastrowie mieste, o po metų ir gamyklą esančią Kowalewo. Naujasis gamyklų savininkas taip pat gavo teises valdyti „ROMET” prekinį ženklą. 2005 metais gamyklos Jastrowie, Kowalewo ir Podgrodzie buvo apjungtos ir tapo vieninga struktūra – ARKUS & ROMET Group. Jau 2009 m. įmonių grupė atnaujino dviračių, motorolerių, mopedų ir motociklų „ROMET” prekiniu ženklu gamybą ir prekybą. Taip pat vėl pradėtas naudoti logotipas su Pegasu ir „ROMET” sugrįžo prie anksčiau buvusių dviračių modelių pavadinimų. Išsirinkite Jums patikusį „ROMET” dviratį!
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
CE ženklinimas
CE ženklinimas yra prekės gamintojo pareiškimas, kad produktas atitinka jam taikomus Europos Komisijos direktyvų reikalavimus.
Hibridiniai dviračiai
Hibridiniai dviračiai, dar vadinami „krosiniais“, puikiai tinka ne tik laisvalaikio pasivažinėjimams miesto gatvėmis, bet ir aktyviam sportui. Tai yra ypač universalus dviračio tipas, tinkantis tiems, kurie nori turėti vieną dviratį ir pritaikyti jį įvairiems savo kelionių poreikiams, arba dalintis su kitais šeimos nariais. Šie dviračiai komplektuojami be papildomų aksesuarų, kad netrukdytų norint užsiimti aktyvesne fizine veikla. Be bagažinės, skydelių, apšvietimo sistemos jie tampa lengvesni, aptakesni ir turi mažesnį pasipriešinimą nei, pavyzdžiui, turistiniai ar standartiniai miesto dviračiai. Naudojant hibridinius dviračius ilgesnėms kelionėms, rankų raumenys pavargsta mažiau lyginant su kalnų dviračiais. Šį privalumą suteikia specialiai pritaikyta hibridinių dviračių rėmų geometrija, prisidedanti prie patogesnės, vertikalesnės dviratininko sėdėsenos. Taip pat, jie pasižymi storais ratais (28 dydžio) ir neturi amortizuojančios šakės. Šio dviračių tipo komplektacija dažnu atveju bus aukštesnės kokybės nei kai kurių kitų tipų. Hibridiniai dviračiai yra priskiriami brangesnės klasės dviračių tipui.
Aliuminis
Viena populiariausių medžiagų, iš kurių gaminamas dviračio rėmas – aliuminis. Didžiausias jos privalumas – svoris. Nors šiuolaikinių technologijų pagalba iš aliuminio gaminami itin tvirti ir ilgaamžiai dviračių rėmai, nepaisant to, jie nėra griozdiški, o priešingai – dviračiui suteikia lengvumo, todėl juo tampa ne tik lengva važiuoti, bet ir prireikus kur nors užnešti ar perkelti. Aliuminio rėmai šiuo metu yra labiausiai paplitę visoje dviračių rinkoje. Jie naudojami tiek vaikiškų dviratukų, tiek aukščiausios klasės greito nusileidimo (DH), tiek ir kitų dviračių gamyboje. Dviračiai su aliuminio rėmais yra itin ekonomiškas sprendimas, kadangi tvirti ir ilgaamžiai jų rėmai yra puikiai suderinami su palyginti žema kaina, todėl tampa dažnu dviratininkų pasirinkimu visame pasaulyje.